METODE DE PLATĂ

Iți oferim ca metode de plată una dintre următoarele variante:

1. PLATĂ NUMERAR LA LIVRARE

2. PLATĂ PRIN TRANSFER BANCAR (ÎN CONT ING)

După plasarea comenzii și alegerea acestei metode de plata, iți vom trimite detaliile de plată.

De îndată ce primim confirmarea plații, vom pregăti produsele și vor pleca către tine.

PROCESARE COMENZI

Procesarea comenzilor se face în termen de 1-2 zile lucrătoare de la înregistrarea plății. Procesăm și expediem comenzi în timpul nostru de lucru, de luni până vineri de la 9:00-17:00.

LIVRAREA PRODUSELOR

În 2-3 zile lucrătoare de la expedierea produselor, acestea vor ajunge la tine.

Livrarea produselor Joyeria se face prin curier la adresa de livrare indicată de către tine, cu ajutorul partenerilor noștri Fan Courier.

Livrarea bijuteriilor Joyeria este gratuita, fară costuri sau taxe suplimentare pentru comenzi a căror valoare depășește suma de 200 de lei cu condiția ca destinația să fie în aria de acoperire Fan Courier.

Pentru comenzile livrate pe teritoriul României și a căror valoare este mai mică de 200 lei, se va percepe o taxă de livrare de 21 lei (pentru plata prin transfer bancar) sau 28 lei (pentru plata ramburs), daca destinația se află în aria de acoperire Fan Courier.

Daca destinația nu se află în zona de acoperire Fan Courier se percepe o taxă adițională de 0,8 lei/km.

În cazul în care, la momentul livrării, observi eventuale deteriorări ale ambalajului coletului, Joyeria iți recomandă refuzul livrării, cu menționarea aspectelor observate în AWB-ul pus la dipoziție de către curier.

În această situație, vei avea dreptul de a solicita înlocuirea produsului comandat. Orice sesizare ulterioară a acestor aspecte nu va fi luată în considerare.

Nu ne facem responsabili pentru eventualele prejudicii cauzate de întârzierea livrării comenzilor din cauza unor factori externi, independenți de noi: condiții meteo deosebite, calamitați, accidente rutiere, greve, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze coletul la timp, fapt pentru care Joyeria nu va plati despăgubiri pentru prejudiciile creeate de depășirea termenului de livrare.

CONDIȚII DE SCHIMB ȘI RETUR

Poți returna un produs în termen de 14 zile de la primirea acestuia, dacă acesta nu a fost purtat.

Nu se vor accepta la retur bijuteriile purtate, cele care prezintă urme de uzură din cauza manevrării defectuoase, urme de lovituri, zgârieturi sau orice alte deteriorări.

Bijuteria pe care dorești să o returnezi trebuie să fie însoțită de ambalajul original și de factura aferentă.

În cazul unui retur, costul de transport este suportat de către client. Joyeria își rezervă dreptul de a refuza produsele returnate cu plata transportului la livrare și de a retrimite produsul clientului, pe cheltuiala acestuia.

Înainte de a returna produsele, te rugăm se ne trimiți un email la adresa: comenzi@Joyeria.ro care să cuprindă:

– Detalii despre produsul/produsele pe care dorești să le returnezi (cel mai simplu este să atasezi mail-ului o poză sau o copie a facturii și să ne spui ce vrei să returnezi);

– Daca dorești înlocuirea produsului/produselor cu altceva (spune-ne și cu ce) sau dacă dorești returnarea sumei;

– Opțional, ne-am bucura să ne spui și care este motivul returului.

În situația unor solicitări de retururi sau înlocuiri repetate și succesive din partea aceluiași Client, Joyeria își rezervă dreptul să refuze acceptarea retururilor de la respectivul Client.

RAMBURSAREA SUMEI PLĂTITE

Dacă alegi rambursarea sumei, plata se vă face într-un cont bancar indicat de catre tine in maxim 14 zile de la data la care ne-ai informat cu privire la această decizie.

Joyeria poate amâna rambursarea sumei până la data recepţionării produselor sau până la momentul primirii unei dovezi conform căreia produsele au fost trimise către Joyeria, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Joyeria va returna clientului suma achitată pentru produsul achiziționat, dar nu și comisioanele ce țin de terți (transfer bancar, diferențe de schimb valutar, transport etc).